It hurts but I'm not to give you up

Jag kan inte lita på någonting. Vet inte alls om jag blir lurad nuförtiden och att allting du utsätter för mig täcker med ett poker face. Jag har ingen aning. Jag har betett mig så dåligt och jag vet inte om det har gjort dig stark och fått dig att känna att du kan kasta in mig i vadsomhelst. Utan att få ett enda samvete. Jag är så förvirrad i all den här draman.

''Jag är svag för dig, för du gör mig stark. Du är bra för mig, ändå förstör jag allt. Du har sönder mig, fast du gör mig hel. Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel. Jag är slav för dig, jag gör vad som helst. Allt för att vara med dig, kan aldrig dra en gräns. Jag har tappat greppet, vet inte in och ut. Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt. Jag vill älska dig, och jag vill slå ihjäl dig. Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står i vägen. Och jag gör allt för att behålla förståndet. Men jag har fastnat i ett beroende som håller mig fången. 

Det är ett krig där vi varje dag skjuter ner varandra. Öga för öga tills ingen av oss ser den andra. Och jag kan lämna dig nu men inget kommer nära nog av att kännas som Du.''





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0