Ik mis je zo erg, laat iets van je horen. Het doet me pijn.

Har mått hyfsat bra idag. Har försökt att stänga av hjärncellerna helt. Men det går sådär hela tiden, jag är så jävla trasig och vill lägga mig under täcket och sova tills tiden är inne för lyckliga dagar igen. Men jag vet att det inte funkar så. Varenda dag är till för att kämpa just nu. Saknar Julia. Och Simon. Men nu ska jag krypa till sängs bredvid mamma. (Går inte att sova ensam nu). Och imorgon vankas det en lång dag. Upp vid sju, och jag kommer hem runt halv åtta imorgonkväll. Ska till körskolan och få körtillstånd så jag äntligen kan börja övningsköra. Skriver mer imorgon... Kram.

Postat av: julia

saknar dig :(

2011-10-25 @ 19:32:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0