Hemma!

Som jag säger varje gång efter ett pass på jobbet, så var det faktiskt skönt att jobba! Märkte snabbt att jobbet får huvudet att tänka på annat. Imorgon kliver jag på ett pass från 15.45-19.30. (Pengar rullar in som de ska) hehehe. Någonting speciellt gjorde mig glad när jag hade slutat också. (Tack till dig, du vet vem du är ♥).

Hursomhelst. Jag duschade igår. Och tänkte att jag ville slippa duschen idag för att mitt hår blir för fett om jag tvättar det varje dag. Men jobbar man på McDonald's så kommer man inte undan lukten. Och speciellt inte idag när jag placerades vid pommes friten i två timmar. Det är värre än ett pass på gymmet. Lovar. Svetten rann och jag kände mig så fräsch. I alla fall så ska jag jobba imorgon igen, så jag duschar efter morgondagens pass. (Intressant fakta baaaaaaaaaaa....) Lol.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0