Förbannade stalker-skit

Fick reda på att min facebook blev aktiverad för sju timmar sen. Och jag har inte gjort det och enda sättet man kan göra det på är att logga in och det finns bara jag och en till som kan mitt lösenord. SÅ JA, undra vem det kan vara eftersom att det inte är jag!!!!! Jag blir så himla arg. Ibland verkar det inte finnas respekt. Men även om det är aktiverat nu så är jag inte inne där så det är ingen ide (vet inte hur man får fram ett e med apostrof) att maila mig eller så för jag ser inte och därmed svarar jag inte. Under natten ska jag i alla fall byta mail till inloggningen OCH lösenord. På hela mitt jävla internetliv. Och sen ska jag inaktivera det igen så jag får vara ifred. Jag har en telefon och det går att nå mig där. Seriöst.


Postat av: simon

det var jag som aktiverade det... bara för att kunna skicka ett meddelande... hoppas du läser det

2011-10-25 @ 02:21:54
Postat av: lovisa

du håller in E:et!!! för att få en apostrof!!! é

2011-10-26 @ 11:05:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0