En liten förmiddag med pappa♥

Det är så himla skönt att vara vaken tidigt när man sover själv. Vaknade halv tio i morse, fast inte självmant. Jag hade aldrig tagit mig upp om det inte var omöjligt att somna om för att mina föräldrar är så duktiga på att härja på morgonen. (Dammsuga, städa osv). Så jag klev upp, åt frukost, klädde på mig. Och sen satte jag mig i bilen med pappa till birsta. Har dock precis kommit hem från stan (vi åkte dit istället). Men jag hittade i alla fall en höstjacka, som jag tycker om supermycket. Och som man också kan använda till vintern om man har på sig något tjockare plagg under. Också fick jag ett par sammetsleggings (behövs verkligen pga av att mina från Gina Tricot är så sjukt förstora).

Lol på mitt ansikte.


Måste kanske städa igen:))))
Hej hopp gummisnopp. Dagens fetto-facelock!

I alla fall så borde man ha fler dagar med sina pappor och inte bara med sina mammor.♥



Postat av: Cecilia

Åh vart hitta du sammetslegginsarna? :) har letat sånna superlänge, alla är ju så stora!

2011-10-30 @ 14:19:01
Postat av: Anonym

åh den gröna jackan var jätte fin!

2011-10-30 @ 22:35:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0