De konstigaste och drygaste kunderna jag någonsin träffat

Det är så himla skönt att komma hem efter en sånhär dag. Tog emot kunder med de största beställningarna och kunder som gav mig massa komplimanger. Dock jobbiga. Konstiga. Och allmäna tjejtjusare som trodde att de ägde hela världen. Tre killar som sa bland annat ''Gud vad fin du är. Åh du är så snygg. Är du singel? Har du nåt nummer man kan nå dig på?'' OSV. Varav en utav de var värst. Jobbigast. Konstigast och bla bla. Han som började med att säga ''Heter du Sharlee??? Vart kommer du ifrån? Sjukt fin du är.'' Och jag typ..... ''EEEEHHHHHHH... Säg vad du ska ha och stick härifrån!!!!'' Nä, men om jag fick säga så så hade jag gjort det. Jag svarade. ''Nej, jag är inte singel. Vad ska ni ha?''. Och två utav de fortsatte ''Näää, klart hon inte är singel så fin som hon är''. Och sen beställde de alla varsitt 20-pack med nuggets. Och det sista paketet gick jag ut med. Kollade inte ens på de för jag kände ett enormt obehag så jag gav de och gick. Och då fortsatte de ''Ooooh, så snygg. Fett nice''. Jag ba ''JAHAPP. Vem håller på så när man ska beställa mat(!!!!)'' Älskar wannabe gangsters, cp-bajs-huvuden.

HURSOMHELST. Nu är jag i alla fall nyduschad och har krupit till kojs och ser 17 again. Hehe. Och sen ska jag försöka sova, för imorgon ska jag upp och jobba igen. (Ååååh, jag har panik över massa saker :().







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0