Bloggar från ajphon

Gud vad skönt det var med sovmorgon, fast nästan lite jobbigare också för jag ville verkligen inte ta mig upp ur sängen. Men nu är jag uppe! Och jag sitter och äter frukost och jag gruvar mig enormt mycket för att gå ut. Det blåser, är fuktigt och förbannat kallt. Plus att jag har på mig åtslimmade jeans. Tror jag tar på mig långkalsonger under<3<3.

Idag kommer bli världens längsta dag också. Slutar kvart över fyra och ska åka och jobba direkt efteråt till halv nio.......... Jag vill inte ens röra på mig. Utan helst ligga i sängen med den jag älskar (Simon!) och känna kroppsvärme tills det blir sommar igen.

AJA. Eftersom att jag mobilbloggar så kan jag inte skriva bildtexter, har i alla fall världens mysigaste mormortröja på mig idag.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0