BEHÖVER SVAR FRÅN ER NU

Jag behöver hjälp från alla iPhone-ägare!

Jag köpte min iPhone 28:e september och har snart haft den i en månad men inte uppdaterat den en enda gång, nu så installerade jag iTunes och allt säkerhetskopierades. D.v.s alla program, kontakter osv. Men nu så ville jag uppdatera till version 5.0. Men då när jag tröck på ''Uppdatera'' så stod det:

Om du uppdaterar till iOS 5.0 säkerhetskopieras och återställs program, medier, kontakter, kalenderar, anteckningar, SMS och inställningar på iPhone.

iTunes kommer att bekräfta programuppdateringen med Apple. Avbryt inte uppdateringen. Den kan ta en timme eller mer att slutföra.


Innebär det här då att alla mina kontakter och program kommer att försvinna?

Postat av: Evelina

Jag har hört att kontakterna i alla fall försvinner men programen vet jag inget om dock.

2011-10-26 @ 16:35:35
Postat av: emma

nejnej! när jag gjorde det så tog det typ en och en halv timme för mig, men allt kom tillbaka, kontakter, bilder, appar osv :)

2011-10-26 @ 18:31:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0