Vill inte att det ska vara såhär

Jag försökte mobilblogga i morse men den där förbannade appen funkar typ aldrig som man vill. Jag är så arg och ledsen just nu så jag vet inte alls var jag ska ta vägen. Jag ska se på Robinson-finalen klockan åtta, och äta massvis med godis och dricka vatten. (Bra kombination sött och neutralt). Och sen ska jag stupa ner och dö. Känslomässigt i alla fall. Vill ha Simon här så jävla mycket nu. Är helt chockad och vet inte alls hur framtiden kommer att se ut nu. Vill ha stöd och en famn att falla i. Och bara sluta ögonen och inte titta upp på en tid framöver...

I alla fall, så såg jag ut såhär idag.






Inge märkvärdigt men det kanske inte alltid behöver vara det.
Första gången jag använt de där byxorna offentligt i alla fall.

Och som jag sa så skulle jag laga mat idag, och jag lagade ugnsgratinerad falukorv med tomat och ost.
Så himla gott. Och potatismos till det. (Hemlagad!)

Också lyckades jag bränna mig på ugnen. Det gör ont.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0