Bättre sent än aldrig brukar man säga!

Tog ungefär sex dagar men här är bilderna från förra helgen då Simon och jag lagade tacos, bastade (för andra gången, borde använda bastun fler gånger, det får bli en tredje gång imorgon!) gjorde smoothie och firade mamma. Fast pappa gjorde också det, hehe.


Först delade vi pizza på Marco Polo, gott gott!

Pizzasallad är så himla gott.


Sen gick vi hem och sov. Här var jag dock vaken, vem annars tog bilden?xD
Och Simon sov som en stock, så jag drog mig undan för annars skulle jag ha förstört den söta bilden på Simpa!



MästerkockeN.

Voilá.

Min tallrik. Och inte mätt blev jag. Får plats mycket i magen min!

SW33T!

Simon gjorde smoothie åt oss också. Gulligull.



Min snygging!♥

Bastumys.


En bastu-ansiktsmask hade vi också. Och den var värmande. Apcoolt.........
Alltså den blev varm innan man satte sig i bastun...

Rödblommiga och nybastade!!!



Typ, godaste kvällsfikat som finns.

Men min apa tycker om O'boy och mackor.

Och sen var det lördag och mamma fyllde år, så vi gourmettade.♥

Potatisgratäng gjord av Simon och mig!

Finaste mamma♥

Sen kom det gäster och vi åt denna sjukt goda tårta!

Sen åkte alla hem och Daniel och Simon blev kvar.


Och sen var det bara Simon och jag kvar och bestämde oss för att kolla på Alfons Åberg.... Så mysigt!

Och sen la vi oss i en nybäddad säng och hamnade i koma ganska snabbt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0