Tips på iPhone-appar

Eftersom att jag aldrig kan få nog av appar så vill jag dela med mig utav några som jag tycker är bäst, roligast, också vidare. Och om ni har några appar ni vill dela med er av, så gör det! Alla de här apparna är gratis förutom den sista som jag tipsar er om.

Scary Prank
- Rolig app om man vill skrämma någon. De flesta förstår vad som väntar men andra förstår det inte.

Fall Down
- Roligt tidsfördriv då man ska bolla en boll så långt det går neråt, och man måste tilta telefonen för att göra det. Ju längre ner man kommer desto snabbare går det och tillslut blir man någon gång mosad.

NinJump
- Också ett roligt spel som man blir beroende av, typ. Man är en liten ninja, och man ska hoppa från sida till sida för att undvika saker och eventuellt ta djur så att man själv blir ett. Ja, ni förstår om ni tar hem appen.

Temple Run
- BÄSTA SPELET!!!! Alla måste ha Temple Run. Man springer som Tarzan. Ta ej hem denna, man blir beroende. Hehe.

Stupid Test
- Ett iq-spel på ett ungefär. Det fulaste spelet jag har spelat och har det mest för att musiken är ful.

Twitter
- Fler måste bli medlem på Twitter! Älskar att twittra. Och appen är smidig och bra.

IMDb

- Bra app om man ska hyra film och vill kolla upp vad filmen har fått för betyg.

Första Hjälpen

- Står allt om hur man ska göra. Och även vid bett, brännskador, köldskador också vidare.

Menskollen
- Haha, ja. Den håller koll på mensen. Man skriver in när man får mens och den räknar ner dagar. Man kan fylla i när man har haft sex senast, när man har ägglossning, vad man är på för humör, när man är fertil och massa mer!

Waterslide
- Ett hyfsat roligt spel, funkar närsomhelst.

Traffic Rush

- Apbra tidsfördriv! Man ska åka med bilar och se till att de inte krockar med varandra!

Instagram
- Antar att de flesta har det. (Kommentera vad ni heter i så fall!! Jag heter Sharliis). En rolig sida där man laddar upp sina bilder och kan ta del av andras också.

Picture Effekt Magic
- Ett redigeringsprogram med många valmöjligheter!

Photoshop Express

- Ett till redigeringsprogram som är bra!!

Facebook-messenger
- Den nya appen för Facebook-meddelanden. Det är smidigare och det går bättre att chatta från telefonen!

Tv.nu
- För att hålla koll på vad som är på tv, om du är typ ute i skogen och inte har en tidning eller dator!

Flashlight
- En ficklampa ba. Kan behövas om du har tappat något i mörkret. JA, när en ficklampa behövs helt enkelt.

Plants vs Zombies
- BÄSTA SPELET SOM FINNS. Bättre än Temple Run. Och jag kommer köpa det spelet när jag vet hur man gör och vad man ska fylla i för kortnummer osv. Det kostar sju kronor och äger fett! Köp! Köp!


Postat av: Hanna.

Hahaha Sharlee din lilla nörd..

2011-11-09 @ 16:10:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0