Sex, kärlek, vänner, sista som, boende, diverse och jag - lista.

SEX/KÄRLEK
Är du singel nu? nej.
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa.
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? jag har ett.
När hade du sex senast? i går, hehe.
Har du kört oskyddat nån gång? ja.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? mjaaa. fast gjort slut på en sekund och samma sekund har jag ångrat mig. hehe.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej.
Haft sex på fyllan? ja.
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej.
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? endast.
Sparat något från ett gammalt förhållande? ja.
Somnat gråtande pågrundav kärleken? mmm.
Varit på en blind date? nej.
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 2 år och en månad.
Har du någonsin varit kär? jag är himla kär.
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja, och det gör så himla ont.
KOMPISAR
Har du någon bästa vän? julia nordlander.
Är du ofta med dina vänner? så ofta som jag vill.
Vad brukar ni hitta på? typ, myser.
Bästa minnet med någon vän? oj, massor.
Kan du vara dig själv med dina vänner? ja.
Har du hatat din bästa vän? nej, men sluta älska. och vi är inte bästa vänner längre.
Litar du på din bästa vän?  mer än något annat.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? nej.
Var bor din bästa vän? Haga.
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? när det behövs.
Har du ljugit för någon kompis någon gång? ja.
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? säkert.
Ljuger du för dina vänner ofta? nej.
Har du många kompisar i din klass? jaaaarå.
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? tina och emelie.
SISTA SOM
Du fick en puss av? simon.
Sov med dig i samma säng? simon.
Du delade ett riktigt skratt med? simon.
Du gick på bio med? jocke.
Du höll i handen? simon.
Du gick på stan med? simon.
Delade en pizza med dig? mamma.
Du ringde? simon.
Skickade ett sms till dig? hanna.
Du kramade? jocke.
Du skrev med på msn? hanna.
Du snackade skit om? typ, en tönt.
Du åkte bil med? pappa.
Gav dig en komplimang? en bloggläsare.
Du kollade på film med? jocke.
Betalade något åt dig? jag själv.
Grät inför dig? mamma.
BOENDE
Bor dina föräldrar tillsammans? mm.
Om inte vem bor du mest hos? hos båda.
Har du eget rum? ja.
Egen dator? ja.
Egen tv? ja.
DVD? ja.
Boxer? nej.
Internet? ja.
Vilka färger går i ditt rum? vitt och lite svart.
Har du stor golvyta? hyfsat.
Får man plats att sova fler än en i din säng? ja.
Är köket stort? hyfsat.
Ismaskin? nej.
Micro? ja.
Glass i frysen just nu? ja.
Fler än ett badrum? ja.
Badkar eller dusch? dusch.
Tvättstuga? ja.
Balkong? ja.
Bra grannar? japp.
DIVERSE
Favoritfärg? svart.
Mobiltelefon? iPhone 4.
Skola och program? hedbergska, hantverk foto.
Oskuld? nope.
Senaste filmen du såg? Paranormal activity 3.
Senaste låten du lyssnade på? blommorna med Jonathan Johansson.
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? jag vet inte.
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? jag vet inte.
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? vet inte.
Vad åt du till middag igår? wook med ris.
Har du duschat idag? nope.
Vad var det senaste du sa till din mamma? ''ja okej, vi ska vara tysta, godnatt''.
Vad var det senaste din mamma sa till dig? ''ni måste vara lite tystare för pappa ska sova, och jag också''.
Har du skolkat någon gång? ja.
Är du en svartsjuk person? vid det rätta tillfället.
Går vänner före en partner? det beror på.
Kommer du bra överens med din familj? ja.
Vad ska du äta till middag ikväll? ingen aning.
Har du några syskon? ja, två äldre syskon.
Jag har insett att min senaste kyss - var med den jag älskar mest på jorden.
Jag är sämst på - att släppa saker.
Jag vill verkligen - kunna lita på dig. och vara stark.
Om jag var ett djur skulle jag vara - fågel.
Om jag var en insekt skulle jag vara - en spindel. då kanske jag skulle kunna komma över mina rädsla för dem.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - en kniv.
Jag kommer alltid att vara - försöka vara stark.
Det finaste som finns - är mina närmaste.
I sommar - mår jag förhoppningsvis bättre än idag.
Sist jag grät var - igår.
Jag kan - äta massa mat.
Jag kan inte - släppa saker när jag känner att jag inte vet det jag vill.
När jag vill tänka - så kryper jag till sängs och lyssnar på musik.
När jag bakar så bakar jag - så bakar jag kladdkaka. men det är inget bakverk.
Min mobiltelefon är - så fin.
När jag vaknar på morgonen - så vill jag vakna upp bredvid simon.
Innan jag går och lägger mig - så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik.
Just nu tänker jag på att - vissa människor är dumma i huvudet.
Bebisar är - gulliga. mjuka och mysiga.
Idag har jag - sovit. och legat i sängen sen jag vaknade.
Ikväll ska jag - sova.
I morgon kommer jag - gå i skolan vid den här tiden.
Jag pratar - svenska och holländska.
Jag tycker om - människor som är ärliga.
Jag avskyr när folk - ljuger.
Mina närmaste vänner är - julia nordlander. lina norin. emelie högberg. ronja sjölander. tina palm. emil flodstam. jonas björklund. joakim berglund.
Min första vän hette - sosja neijs.
Kärlek är - kämpigt. men det finaste som finns i livet.
När jag borstar tänderna - kollar jag mig i spegeln, går runt eller kissar.
När jag lagar mat - så blir det oftast gott.
Jag tänder på - simon. (tänder är så fult). han är den som attraherar mig.
Det är charmigt när - människor tror att de kan ljuga för mig. nä, det är så himla ocharmigt. det är charmigt när människor är sig själva och är ärliga.
Jag är rädd för - att bli övergiven. spindlar. att gå ute i mörkret.
Den värsta känslan är - bli lurad.
Den bästa känslan är - när allting är fulländat och man är lycklig.
Jag är bäst på - att  bli arg för fort.
Är du singel nu? nej.
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa.
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? jag har ett.
När hade du sex senast? i går, hehe.
Har du kört oskyddat nån gång? ja.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? mjaaa. fast gjort slut på en sekund och samma sekund har jag ångrat mig. hehe.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej.
Haft sex på fyllan? ja.
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej.
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? endast.
Sparat något från ett gammalt förhållande? ja.
Somnat gråtande pågrundav kärleken? mmm.
Varit på en blind date? nej.
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 2 år och en månad.
Har du någonsin varit kär? jag är himla kär.
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja, och det gör så himla ont.
Har du någon bästa vän? julia nordlander.
Är du ofta med dina vänner? så ofta som jag vill.
Vad brukar ni hitta på? typ, myser.
Bästa minnet med någon vän? oj, massor.
Kan du vara dig själv med dina vänner? ja.
Har du hatat din bästa vän? nej, men sluta älska. och vi är inte bästa vänner längre.
Litar du på din bästa vän?  mer än något annat.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? nej.
Var bor din bästa vän? Haga.
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? när det behövs.
Har du ljugit för någon kompis någon gång? ja.
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? säkert.
Ljuger du för dina vänner ofta? nej.
Har du många kompisar i din klass? jaaaarå.
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? tina och emelie.
Du fick en puss av? simon.
Sov med dig i samma säng? simon.
Du delade ett riktigt skratt med? simon.
Du gick på bio med? jocke.
Du höll i handen? simon.
Du gick på stan med? simon.
Delade en pizza med dig? mamma.
Du ringde? simon.
Skickade ett sms till dig? hanna.
Du kramade? jocke.
Du skrev med på msn? hanna.
Du snackade skit om? typ, en tönt.
Du åkte bil med? pappa.
Gav dig en komplimang? en bloggläsare.
Du kollade på film med? jocke.
Betalade något åt dig? jag själv.
Grät inför dig? mamma.

Bor dina föräldrar tillsammans? mm.
Om inte vem bor du mest hos? hos båda.
Har du eget rum? ja.
Egen dator? ja.
Egen tv? ja.
DVD? ja.
Boxer? nej.
Internet? ja.
Vilka färger går i ditt rum? vitt och lite svart.
Har du stor golvyta? hyfsat.
Får man plats att sova fler än en i din säng? ja.
Är köket stort? hyfsat.
Ismaskin? nej.
Micro? ja.
Glass i frysen just nu? ja.
Fler än ett badrum? ja.
Badkar eller dusch? dusch.
Tvättstuga? ja.
Balkong? ja.
Bra grannar? japp.
Favoritfärg? svart.
Mobiltelefon? iPhone 4.
Skola och program? hedbergska, hantverk foto.
Oskuld? nope.
Senaste filmen du såg? Paranormal activity 3.
Senaste låten du lyssnade på? blommorna med Jonathan Johansson.
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? jag vet inte.
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? jag vet inte.
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? vet inte.
Vad åt du till middag igår? wook med ris.
Har du duschat idag? nope.
Vad var det senaste du sa till din mamma? ''ja okej, vi ska vara tysta, godnatt''.
Vad var det senaste din mamma sa till dig? ''ni måste vara lite tystare för pappa ska sova, och jag också''.
Har du skolkat någon gång? ja.
Är du en svartsjuk person? vid det rätta tillfället.
Går vänner före en partner? det beror på.
Kommer du bra överens med din familj? ja.
Vad ska du äta till middag ikväll? ingen aning.
Har du några syskon? ja, två äldre syskon.
Jag har insett att min senaste kyss - var med den jag älskar mest på jorden.
Jag är sämst på - att släppa saker.
Jag vill verkligen - kunna lita på dig. och vara stark.
Om jag var ett djur skulle jag vara - fågel.
Om jag var en insekt skulle jag vara - en spindel. då kanske jag skulle kunna komma över mina rädsla för dem.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - en kniv.
Jag kommer alltid att vara - försöka vara stark.
Det finaste som finns - är mina närmaste.
I sommar - mår jag förhoppningsvis bättre än idag.
Sist jag grät var - igår.
Jag kan - äta massa mat.
Jag kan inte - släppa saker när jag känner att jag inte vet det jag vill.
När jag vill tänka - så kryper jag till sängs och lyssnar på musik.
När jag bakar så bakar jag - så bakar jag kladdkaka. men det är inget bakverk.
Min mobiltelefon är - så fin.
När jag vaknar på morgonen - så vill jag vakna upp bredvid simon.
Innan jag går och lägger mig - så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik.
Just nu tänker jag på att - vissa människor är dumma i huvudet.
Bebisar är - gulliga. mjuka och mysiga.
Idag har jag - sovit. och legat i sängen sen jag vaknade.
Ikväll ska jag - sova.
I morgon kommer jag - gå i skolan vid den här tiden.
Jag pratar - svenska och holländska.
Jag tycker om - människor som är ärliga.
Jag avskyr när folk - ljuger.
Mina närmaste vänner är - julia nordlander. lina norin. emelie högberg. ronja sjölander. tina palm. emil flodstam. jonas björklund. joakim berglund.
Min första vän hette - sosja neijs.
Kärlek är - kämpigt. men det finaste som finns i livet.
När jag borstar tänderna - kollar jag mig i spegeln, går runt eller kissar.
När jag lagar mat - så blir det oftast gott.
Jag tänder på - simon. (tänder är så fult). han är den som attraherar mig.
Det är charmigt när - människor tror att de kan ljuga för mig. nä, det är så himla ocharmigt. det är charmigt när människor är sig själva och är ärliga.
Jag är rädd för - att bli övergiven. spindlar. att gå ute i mörkret.
Den värsta känslan är - att bli lurad.
Den bästa känslan är - när allting är fulländat och man är lycklig.
Jag är bäst på - att  bli arg för fort.

Postat av: molly

Snor denna lista i brist på annat! Hoppas det är okej :)

2011-11-06 @ 14:16:04
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0