Oktober har sagt sitt / November väntar på oss och vi har redan ramlat in

Min kära enda vän
jag vill ha allting
Du älskar mig
och jag vill ha dig
Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster
rusa rakt in i ditt liv
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
och jag vill ha dig
På teven säger dom att kärlek finns runt omkring oss
och astronauterna kan känna det långt bort
Men kärlek har svikit mig allt för många gånger
och jag vill ha dig
Jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen
och jag tror vi måste starta om på nytt
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
och jag vill ha dig
och jag vill ha dig
och jag vill ha dig
och jag vill ha dig
och jag vill ha dig
och jag vill ha digMin kära enda, jag vill ha allting. Du älskar mig och jag vill ha dig. Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster
Min kära enda, jag vill ha allting. Du älskar mig och jag vill ha dig. Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster och rusa rakt in i ditt liv. Du har lämnat mig på den jävligaste av platser och jag vill ha dig. På teven säger de att kärlek finns runt omkring oss och astronauterna kan känna det långt bort. Men kärlek har svikit mig allt för många gånger
och jag vill ha dig. Jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen och jag tror vi måste starta om på nytt. Du har lämnat mig på den jävligaste av platser. Och jag vill ha dig.

Det har varit Håkan hela kvällen och några timmar inpå natten. När jag mår såhär så lyssnar jag mest på Håkan, hela tiden. För han funkar till allt och han lagar mig alltid, jag lovar. Hans röst och texter fungerar så. Och det gör mig lite varm i hjärtat. Känner mig allmänt trasig och det är så mycket jobbigare att dra på sig en täckmantel som visar att man mår bra. Det är egentligen svårare än vad ni kan föreställa er, men ibland så skyddar det mig ganska bra. Och nu är jag förbannat lugn. Att jag kan somna med datorn och lampan på utan några problem. Men jag ska somna, alldeles strax. Och sluta tänka på allt som gör mig känslomässigt förvirrad. Och om två dagar, så är det en månad sen jag tränade. Jag måste börja igen. För bara det bygger upp mitt psyke så mycket. Men innan allt jag skriver tråkar ut er, så slutar jag här. (Innan jag blir arg igen också). Så, godnatt. Imorgon tänker jag fynda på Birsta. (Shopaholic, mm. Tror det).





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0