Midnatt råder, tyst det är i husen, tyyyst i husen.

Är du kär?
Enormt, stört, cp-kär.

Är du en sportfåne?
Nej, inte längre! Och jag har sån ångest över det. Ska börja träna, igen, igen och igen!

Är du likgiltig?
Ibland. Om jag inte bryr mig.

Är du röksugen?
Nä, inte riktigt.

Är du rik?
Den här månaden förhoppningsvis.

Är du fattig?
Nu typ. Jag lever snålt just nu i alla fall.

Är du trött?
Ja, så varför sover jag inte när sova är så mycket skönare än att vara trött.

Är du shoppingsugen?
Som shopaholic, så är jag det jämt.

Är du töntig?
Japp, ibland.

Är du ressugen?
Yäyä. Vill åka till ett paradis och dra med mig Simon, befinna mig i värmen utan all elektronik. Förutom kameran och Temple run.

Är du skolsugen?
Ja, om jag gör bra ifrån mig i skolan. Seriöst, skolan är mysig och jag vill ha vinter nu.

Är du irriterad?
Nej, inte nu i alla fall.

Är du festivalsugen?
Nej.

Är du alkoholsugen?
Nä. Blä.

Är du saknad av nån?
Ja. (Utan att låta för självgod).

Smeknamn?
Shalle och Sharly på skolan. Och Stalendorffen på jobbet. FUN, HUH?

Bästa åldern?
Tjugotre. Inte för att jag har varit där, men kan tänka mig. Annars var det sju.

Bästa tidningen?
Aftonbladet.

Hur sminkar du dig?
Concealer, puder, mascara. Kanske en dutta eye liner någon gång.

Höstens accessoar?
Ja, sådana djävla ponchos från Gina Tricot som alla har. Ej unikt.

När stal du senast något?
Inte något de senaste åren som jag kan minnas.

Hur många timmar sov du inatt?
Sju kanske.

Vilken film såg du senast?
Alfons Åberg har kalas.

Vilken internetsida besökte du senast?
Twitter.com.

Vad sa du senast till vem?
''Saknar diiiiig!!''. Till Simon.

Vem fick du senast sms från och vad stod det?
''Det kan vi nog ordna:)''. Mami.

Vad gjorde du i förrgår?
Ja, det blir ju lördag nu. Eftersom att klockan är över midnatt. Jag jobbade och sedan var jag med kärleken hela kvällen.

Vad har du gjort idag?
Varit med Simon. Jobbat. Varit arg. Gråtit, i mängder. Kollat på tv.

Vad ska du göra idag?
Om några timmar är jag på skolan och ska dansa balett.

Hur många msn-kontakter har du?
Många coola.

Vilket land besökte du senast?
Turkey.

Hur många snälla känner du?
Många, skulle inte klara mig utan dessa snällisar.

Vad såg du senast på tv?
Kommissarie Beck! Älskar ju Persbrandt.

Vad är det för märke på din dvd-spelare?
Playstation 3.

Senaste köp?
Snus. Fast åt Simon.

Vad har du dåligt samvete för?
Att jag inte sköter skolan.

Vad har du för skor?
I garderoben? Massa som jag inte använder. Annars älskade UGGS, kängor och andra skor.

Vad har du på dig nu?
Mjukisbyxor och en öppen kofta. Vädrar just nu.

Vilken musik har du lyssnat på idag?
Ingen alls, så förbannat skönt nu när jag tänker efter.

Skulle du säga nej till sex idag?
Skulle säga nej till alla förutom Simon.

Är du veggo?
No waaaaay!

Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag?
Japp! Och verkligen menat det också. Den ni.

Vad heter dina kusiner?
HAH. Har över 30 kusiner, tremänningar osv. Har seriöst kusiner i USA.

Är du feminist?
Naae. Har aldrig fått in det begreppet i huvudet.

Vad drack du senast?
Äpplejuice.

Gillar du att laga mat?
Älskar det ju, och att äta.

När sjöng du senast?
Minns ej.

Håller du det städat?
Ja, jag försöker. Annars städar jag upp det.

Vad gör dig lycklig?
När jag får vara lycklig och när jag känner mig allmänt stark gentemot allt. Då mår jag så sjukt bra. Och när familjen mår bra och är nöjda. Sen så gör Simon och MINA UNDERBARA VÄNNER mig glad också, och jag tror jag aldrig hade varit munter en enda gång under den här depressionen om de inte fanns. Mat, musik, foto, kläder, pengar och inspiration är också underbart.

Vad har du för TV-kanaler?
Hör och häpna. Ettan, tvåan, fyran, sexan och barnkanalen. Men sen har vi ju alla holländska kanalerna som inte ni har. Och den dagen vi köper en box, så kommer jag känna mig ascool och det kommer kännas lyxigt. FÖR DÅ KAN JAG SE ALLA PROGRAM PÅ TV ISTÄLLET FÖR INTERNET.

Har du åkt moped någon gång?
Japp.

Har du busringt någon gång?
Haha, ja. Åh, så roligt.

Har du fått felparkeringsböter?
Nej.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Aldrig hänt, och jag har ingen aning. Om jag får röka på lite innan kanske.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet tror jag, eller Grekland. Suger på geografi ju.

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family to the fucking Guy!

Kan du alla orden i nationalsången?
NO NO.

Badkar eller duschkabin?
Dusch. Jag känner mig inte ens fräsch efter att jag har badat i skum och bla bla.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Paranormal activity 3!

Chips eller popcorn?
Chips! Och helst med dipp, och morötter och gurka.

Vilken färg på läppstift använder du?
Red. Passar mina lipz. Eller jag vet inte.

Apelsin- eller äppeljuice?
A!p!e!l!s!i!n. Tropicanas är väldigt förtjusande.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med älskling, på Marco Polo. Och vi åt pizza!

Favoritchoklad?
Go och glad, kexchoklad.

När röstade du senast?
Inte på Amanda Persson i Idol i alla fall xD

När åt du en hemodlad tomat sist?
Vet inte! Systra mi odlade tomater i somras men har inte sett till dem sen hösten tog fart...

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Yä!

Klarar du att tanka själv?
Ibland EJ. Men förhoppningsvis så klarar jag det för det mesta.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Hah, nooo.

Pepsi eller Coca Cola?
Coke ofcourse.

Har du kräkts offentligt?
Ja! Så jävla rolig historia så jag orkar inte ens dra den.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
JA. Fuck you som inte tror på det.

Har du ringt något betalnummer?
Aaa, heta linjen.

Kan man vara vän med sitt ex?
No no! Inte om man har varit best friends innan man blev tillsammans i alla fall!

När besökte du ett sjukhus senast?
31a oktober.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Haha, hade en rolig tuppkam.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
''Välkommen till röstbrevlådan, var vänlig lämna ett meddelande efter tonen''. Hör den väldigt ofta med tanke på att alla ignorerar mina samtal, satt det sitter i ryggmärgen.

Vad har du i din väska?
Antingen ingenting eller hela huset.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Myser till det. Äter gör jag också.

Vad är du tacksam för idag?
Att jag har tagit mig dit där jag står idag trots att allt som har hänt borde ha dödat mig för längsen. (Tacksam till alla som finns hos mig). ♥

Postat av: Julia

Svar: Haha nej ellerrr

2011-11-14 @ 02:17:09
URL: http://jullebullan.blogg.se/
Postat av: Ronja Sjölander

Inte att alla har likadana kläder, men alla klär sig likadant. Det är ju så. Alla har tighta byxor av något slag, stora tröjor skinn eller jeans jacka, boots eller converse, du kan inte säga att det inte är sant.

2011-11-14 @ 09:32:55
URL: http://epicronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0