Julkänslor och längtan efter snön / men jag är rädd och orolig

Jag börjar bli otålig när det gäller snön nu, jag vill hemskt gärna ha ett vitt täcke över Sundsvall. Det är över en månad kvar till Julafton och ja, den har några veckor på sig att komma men med tanke på att tiden går ju så himla fort. Och oktober till november, ja. Det gick typ på ett ögonblick. Och jag kommer böla om det inte finns snö när julkalendern börjar, för jag kommer alltid vara ett barn när det gäller december!

Dock känns den här julen inte alls lika lockande som alla andra år. Om allting bara kunde bli som förut, och jag hoppas verkligen att det blir det. Vill vara tillsammans med alla som jag älskar och inte åt olika håll. Jag ber, ber och ber för det.♥


Tack för att du finns
. Love you always!♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0