Jag har insjuknat i någonting konstigt.

Hallå hallå. Jag har glömt att berätta att jag faktiskt ligger hemma sjuk. Jag skulle ha jobbat från 14-18.00. Och jag ville så gärna jobba för jag skulle ha jobbat med världens bästa människor idag. Men jag åkte dit. Jobbade i fyrtio minuter. Sedan började jag kallsvettas, blev alldeles dåsig och det blev kvavt. Och när jag skulle ta emot en gäst med sjuhundra beställningar så blev det för mycket. Hade jag inte sprungit upp så hade en våg av spya kommit över henne. Så jag sprang upp. Sen la jag mig på bänken och det blev svart för mig. Vaknade upp. Var yr. Ledsen, orolig, rädd. Ringde efter pappa och han kom och hämtade mig. Så nu ligger jag och vilar upp mig. Har ingen som helst aning vart det där kom ifrån. Jag mår okej när jag ligger ner men när jag börjar gå omkring så dör min mage typ. Och jag tror inte det är magsjuka. Hoppas i alla fall. Nej, det är inte magsjuka. Jag är i alla fall jättesugen på stuvade makaroner så det ska mamma göra sen. Och sen kommer Simon kanske förbi och säger ''Krya på dig''. Och ger mig en kram och massa pussar.

OKEJ. Jag ska sluta nu. Låter som att jag är jordens mest bortskämda snorunge.




Vet egentligen inte varför den här bilden hamnade här då det inte alls har något att göra med min sjuka.
Men visst.


Postat av: molly

Oftast brukar det inte vara något speciellt :) Du är väl lite hypokondrisk som jag? Ett tips från mig till dig är att tänka "vad har jag ätit idag? varför kan jag må såhär? sovit lite?", typ såna saker :D Kommer alltid fram till nåt smart o så mår jag bättre :) KRYA PÅ DIG!

2011-11-06 @ 18:46:43
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0