Jag har ingen fantasi

Jag är så himla trött så jag håller på att... somna (lol). Jag är trött även fast jag försov mig till kvart i åtta, alltså i 45 minuter. Hade inte Simon ringt så hade jag säkerligen sovit bort hela dagen.  Och jag orkar inte plugga idag, för jag är alldeles för trött! Alla uppgifter är klara som ska in och det är egentligen bara matten som jag måste repetera igen, igen och igen. Men jag får ha en vilodag idag, så kanske jag blir piggare sen. Jag börjar 13.40 imorgon. Så sova ut rejält ska jag i alla fall göra. OCH IDAG BLEV JAG ÄNTLIGEN FÄRDIG MED MITT BILDSPEL. Som ni inte vet vad det är. Och vi hade världens skönaste dag också. Matte > sminkkurs om hur man sminkar sig till vardags, fest och plåtning > bakom kulisserna på en modeplåtning. Fun fun. Och det var lärorikt. Jag fick lösögonfransar med diamanter på. Jättefina. Och speciellt till dagens klädsel som består av endast gråa mjukiskläder.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0