Jag gjorde det!

För jag är så jäla grym! Jag lyckades köra, haha. Och jag har varit livrädd och ser inte framemot att komma ut på vägarna. Men det är ju ett måste det också och det är bara att trampa över den tröskeln så är jag snart där.

Nu är jag i alla fall hemma, och jag har tränat idag också. Och mina ben skakar när jag anstränger dem, det vill säga, när jag går upp- och nedför trappen. Hehe. Och hungrig som jag är så tänker jag nu trotsa mig själv att städa rummet, dammsuga och allt som behövs. Och bädda rent loftsängen för där bestämmer jag att Simon och jag ska sova i natt. Så jag måste skynda mig med det nu, för han kommer om ungefär en timme för nu är han på barnkalas! Världens gulligaste storebror är han. (Men det visste väl inte du om att han ens hade en familj). Nä, jag ska väl sluta nu antar jag, innan jag krossar ditt hjärta helt med dina förhoppningar om framtidens kärlek.


Den här övningen gav mig stört mycket mjölksyra i låren. Aj aj.

Bästaste pappa!

Jag i stretchläge och försöker fota mig själv diskret... Går rätt bra när iPhone har en kamera på båda sidorna.

Och här sitter jag nu. Har duschat och är ba så mysig.
Så jag hoppas Simon är lika mysig så vi kan snusa sönder varandra.

Och ibland bryr sig Emelie verkligen om andra människor, typ dig.............. Nu ska jag städa och sedan laga mat! (Pannkakor). Gott, så jäla gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0