Jag är förbannat stolt

Novellen är nu färdig på riktigt, och det känns skönt. Det känns bättre i magen nu så det var bara bra att jag gjorde om massa. Har även gjort en utav de två små uppgifterna som ska in till kreativt skrivande på torsdag så nu har jag bara en kvar. Okej, summering av vad jag har kvar att göra.

• Redovisa första bilduppgiften för Svanthe.
• Fota/redovisa dusk to dawn för Malte. (Hjälp).
• Skicka in tre läsloggar som har legat färdiga i typ tre veckor. Två kvar att skriva.
• Redovisa stilleben för Malte.

JAG HAR ALLTSÅ TAGIT TAG I DET HÄR. Och hade jag inte gjort det här som jag har pluggat med igår och idag så hade det också blivit försena inlämningar och den tiden har jag inte råd att spilla ut då det är 50-poängskurs. Det känns som att jag kommer in på nya banor litegrann och jag hoppas att det här håller i sig bättre än någonsin. Nu ska jag plugga lite matte och skriva en analys om Norrdans som vi var på för snart en vecka sedan med estetiska dansgruppen från skolan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0