Ibland är jag förvånansvärt bra!

Jag är typ stoltare än någonsin över mig själv! Jag är nästan klar med min novell, har skrivit två gestaltningar, en annan liten uppgift och ska nu skriva två till (inom kreativt skrivande). Också har jag gjort klart hela modeplaneringen och alla modeller är förhoppningsvis klara, om de nu säger ja förstås. Första plåtningen är i alla fall redan på fredag och jag hoppas att det blir som jag förväntar mig! Nu har jag kunnat sudda tre saker från listan jag la upp för ungefär en vecka sedan och det gör mig nöjd. Nu ska jag kämpa på såhär för det är en sådan förbannad skön känsla och alla borde få känna så. Nu ska jag bara ta tag i matten, bättre än någonsin och jag ska vara lika engagerad som jag var från början även om jag kommer få bakslag på provet som är imorgon så ska jag ta nya tag. Det bara är så!

Hursomhelst!!! Idag hade mamma och jag en liten dag för oss själva, och det var mysigt och roande som vanligt. Vi lunchade på Invito och sedan strosade vi runt lite på stan och jag fick en skjorta och ett typ hårband av mamma. Nu har jag duschat (eller för ett tag sedan) och här kommer lite bilder.

Gott, gott!

Vi åt skaldjurspasta. Som var supergott, fast det hade kunna hetat räkpasta istället.
Fanns inget annat skaldjur än räkor i!

Sötaste mamma (som ser äcklad ut på den här bilden, haha).

Nyduschad och müsig! Den här skjortan fick jag och jag älskar den!!!
Jag som brukar ha oversize gillar faktiskt minisize också. Lol. Den kommer från Cubus och tycker den fit(t)ar apabra!

Nyduschad och så. Nu ska jag göra toast och dricka O'boy och se Den som dräper.
Saknar dock mamma och Simon..♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0