Hoppas du läser det här, för du är så rutten inuti.

Jag är helt omtumlad och slut både fysiskt och psykiskt. Jag har jobbat från 13-17.00 idag, och har bland annat lärt mig DT 2 och lite av DT 1. Första två timmarna var hur roliga som helst när jag jobbade med Rebecca, och de andra timmarna vill jag inte ens prata om. Jag blir så himla förbannad så jag vill kasta någon i tusen bitar. Och jag tänker inte ta någon skit och visa att jag kan sätta ner foten. (Jävla idiotiska fanskap). Men eftersom att du inte är värd min energi mer för den här kvällen så ska jag inte prata mer om det här, så du får vänta tills jag ställer dig mot väggen i stället. Missfoster osv.

Hursomhelst så har jag haft en underbar helg med Simon och jag kan inte minnas senast vi tillbringade en hel helg tillsammans förrän den här som var. Och lika snabbt som den kom är det redan söndag. Bilder och allt sånt kommer imorgon även om det kanske inte är så märkvärdigt för era små pupiller. Nu är jag alldeles för trött och jag vill helst bara glömma den här dagen som varit och ta nya tag för veckan som kommer. Ska planera mitt modeprojekt ruskigt bra och få in bra modeller. OM DU VILL VARA MODELL, KOMMENTERA DET HÄR INLÄGGET. Men nu är jag så trött så mina ögon trillar ut vilken sekund som helst, så jag ska krypa till soffläge och se på Beck med en tårtbit. Och dricka, och godis typ. Saknar min pojkvän gör jag också. Men jag antar att det är bra att få längta och sakna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0