Hej hej

Jag har haft världens mysigaste helg med den allra bästa kärleken. Och jag hatar att en hel helg går så himla fort jämfört med två skoldagar. Buh...

Jag vill ha jullov nu bara för att slippa sova själv och slippa känna mig ensam. Hatar att sakna, eller det är väl skönt sen men just nu är det bara jobbigt. Simon och jag hade film-mys på golvet igår, och idag. Så himla mysigt. Vi bäddade upp en säng av täcken och kuddar. I alla fall, så orkar jag inte blogga längre. Det känns bara skönt att vara fri från allt och huvudsaken att jag vet själv att jag lever. (Depp-mode för att jag är ensam!!!!!!)

OCH JA. Snön har kommit. Som alla vet. Och jag har längtat så mycket så jag är så himla glad. Det är typ bland det mysigaste som finns.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0