Fixa egna jävla självporträtt och skaffa egna jävla killar. Det oupptäckta är plötsligt "upptäckt". Men det kommer inte vara så länge till.

Idag är sista dygnet min blogg är öppen för alla. Och med det menar jag att jag ska lösenordsskydda den. Jag är så jävla förbannad på människor utan respekt. Och på människor som behandlar mig som skit och dessutom snor mina bilder för att sedan publicera de och få bekräftelse. Och INTE skriva ut mig som fotograf heller. Jag är redan trasig. Och det räcker. Nån jävla måtta får det vara. Och jag tillåter inte att det här fortsätter.


Postat av: sandra

Hoppas allt blir bättre. Och hoppas du kommer fortsätter blogga som du gör nu (allmänt, öppet för alla), för du är riktigt duktig. Både på att skriva och fota.

2011-11-02 @ 13:03:52
URL: http://nnylund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0