Favorit, när, vem, har du- lista.

Färg? svart. passar till allt jööö.
Plats? i Simons famn. så mysig och varm.
Land? Holland.
Bok? utan ett ord.
Fordon? Bmw x5.
Serie? Solsidan!!! (som inte finns längre).
Artist? FLORENCE AND THE MACHINE. Håkan Hellström. Foster the people. Och sist men inte minst så ligger Tokio Hotel alltid varmt om hjärtat.
Café? Stenstans konditori. mys mys, med rätt person.
Åt du senast? för några timmar sen.
Drack du alkohol senast? typ, när det var klassfest.
Läste du en bok senast? oj. borde ha läst en på svenskan. men jag vet inte.
Var du senast på festival? har aldrig varit på en festival tror jag. visserligen i Holland någon gång. men inte campat osv, osv.
Köpte du något senast? igår. min fina jacka.
Kysste du någon senast? igåååår.
Svor du senast? jag har ingen aning.
Sjöng du senast? sjunger inte så ofta...
Klagade du senast? idag kanske. på att jag mådde dåligt.
Saknar du? Simon, mina syskon och Julia.
Rörde dig sist? mamma.
Vill du slå? ingen. jag slåss med ord.....
Kramade du senast? Jockeeee.
Kysste du senast? Simon.
Vill du prata med? människor som tror att de är märkvärdiga.
Skrev du till sist? Simon.
Vill du vara som? ingen annan än mig själv!
Sårade dig sist? simoeeenee. mother and father.
Blir du galet full med? den jag festar med.
Gjorde dig riktigt glad senast? Simon. Och Jocke typ, jag skrattar alltid med mina killkompisar. (Jocke, Emil och Jonas).
Fick du sms från senast? mamma.
Är vackrast på jorden? Simon. min familj. mina vänner. Shakira, Håkan och Persbrandt är väldi, väldi fina också.
Ska du gifta dig med? Simon.
För många vänner? hum. nej.
Tvångstankar? ja. OCH DET ÄR SÅ STÖRANDE.
Någon psykisk sjukdom? säkerligen ibland.
Någon fysisk sjukdom? nja, inte mer än att jag har svårt för att ta mig upp ur sängen på mornarna.
Färgat håret? noppsnopp!
Brutit några ben? japp. smalbenet 08. var gipsad sommaren ut. bröt det fem dagar innan sommarlovet var officiellt.
Några piercings? i öronen. snart i näsan. och sen ska jag tatuera mig. häftig? japp.
Egen dator? japp.
Gjort bort dig rejält? jag tror att det bara är mänskligt, så ja.
Bra självförtroende? ibland. jag försöker suga åt mig bättre!
Komplex? ja, ibland har jag väl.
Kysst någon? jaaaaa.
Tagit nakenbilder? japp. dock så har jag bara skådat de själv.
Sagt jag älskar dig till någon idag? ja.
Bjudit ut någon? idag? nej. men för två år sedan, ja. bästa dejten jag har varit på.
Varit kär? jag är så himla kär.
Blivit kär i någon på nätet? HAHA. man kan inte bli det. menar du pratat på facebook i två dar, en vecka och hunnit blivit kär och kastar ur sig saker som ''jag tror jag älskar dig''? bäst av allt är om man säger sånt till någon som man inte ens vet vem det är. okej, svar på frågan. jag blev förtjust och intresserad av Simon efter att vi hade chattat på msn några veckor.
Dumpat någon? nej. inte seriöst, typ när jag gick i femman.
Blivit dumpad? ja.
Stulit någonting? japppp. ett tuggummi på preem för 50 öre. fast nu finns inte 50-öringar.
Rymt hemifrån? ja, eller alltså. bara gått ut och ingen har märkt. har inte direkt varit fastbunden med koppel och försökt rymma.
Färg? svart. passar till allt jööö.
Plats? i Simons famn. så mysig och varm.
Land? Holland.
Bok? utan ett ord.
Fordon? Bmw x5.
Serie? Solsidan!!! (som inte finns längre).
Artist? FLORENCE AND THE MACHINE. Håkan Hellström. Foster the people. Och sist men inte minst så ligger Tokio Hotel alltid varmt om hjärtat.
Café? Stenstans konditori. mys mys, med rätt person.
Åt du senast? för några timmar sen.
Drack du alkohol senast? typ, när det var klassfest.
Läste du en bok senast? oj. borde ha läst en på svenskan. men jag vet inte.
Var du senast på festival? har aldrig varit på en festival tror jag. visserligen i Holland någon gång. men inte campat osv, osv.
Köpte du något senast? igår. min fina jacka.
Kysste du någon senast? igåååår.
Svor du senast? jag har ingen aning.
Sjöng du senast? sjunger inte så ofta...
Klagade du senast? idag kanske. på att jag mådde dåligt.
Saknar du? Simon, mina syskon och Julia.
Rörde dig sist? mamma.
Vill du slå? ingen. jag slåss med ord.....
Kramade du senast? Jockeeee.
Kysste du senast? Simon.
Vill du prata med? människor som tror att de är märkvärdiga.
Skrev du till sist? Simon.
Vill du vara som? ingen annan än mig själv!
Sårade dig sist? simoeeenee. mother and father.
Blir du galet full med? den jag festar med.
Gjorde dig riktigt glad senast? Simon. Och Jocke typ, jag skrattar alltid med mina killkompisar. (Jocke, Emil och Jonas).
Fick du sms från senast? mamma.
Är vackrast på jorden? Simon. min familj. mina vänner. Shakira, Håkan och Persbrandt är väldi, väldi fina också.
Ska du gifta dig med? Simon.
För många vänner? hum. nej.
Tvångstankar? ja. OCH DET ÄR SÅ STÖRANDE.
Någon psykisk sjukdom? hypokondriker. jaaaa.
Någon fysisk sjukdom? nja, inte mer än att jag har svårt för att ta mig upp ur sängen på mornarna.
Färgat håret? noppsnopp!
Brutit några ben? japp. smalbenet 08. var gipsad sommaren ut. bröt det fem dagar innan sommarlovet var officiellt.
Några piercings? i öronen. snart i näsan. och sen ska jag tatuera mig. häftig? japp.
Egen dator? japp.
Gjort bort dig rejält? jag tror att det bara är mänskligt, så ja.
Bra självförtroende? ibland. jag försöker suga åt mig bättre!
Komplex? ja, ibland har jag väl.
Kysst någon? jaaaaa.
Tagit nakenbilder? japp. dock så har jag bara skådat de själv.
Sagt jag älskar dig till någon idag? ja.
Bjudit ut någon? idag? nej. men för två år sedan, ja. bästa dejten jag har varit på.
Varit kär? jag är så himla kär.
Blivit kär i någon på nätet? HAHA. man kan inte bli det. menar du pratat på facebook i två dar, en vecka och hunnit blivit kär och kastar ur sig saker som ''jag tror jag älskar dig''? bäst av allt är om man säger sånt till någon som man inte ens vet vem det är. okej, svar på frågan. jag blev förtjust och intresserad av Simon efter att vi hade chattat på msn några veckor.
Dumpat någon? nej. inte seriöst, typ när jag gick i femman.
Blivit dumpad? ja.
Stulit någonting? japppp. ett tuggummi på preem för 50 öre. fast nu finns inte 50-öringar.
Rymt hemifrån? ja, eller alltså. bara gått ut och ingen har märkt. har inte direkt varit fastbunden med koppel och försökt rymma.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0