Bloppis!!!!!!!!

Nu har jag rensat lite i olika garderober här hemma, men mestadels det jag rensade ut ur i min garderob bestod utav träningskläder! Men här skrapade jag ihop lite och mer ska ut! Hoppas ni hittar några fynd. Om ni är intresserade, vill prova, eller köpa. Så kommentera inlägget, kontakta mig på Facebook eller så mailar ni på [email protected].

Fynda, fynda, fynda!!!


Från Monki.
Nypris: 180 kr.
Nu säljer jag för: 30.
Använd ett par fåtal gånger. Säljer pågrundav att jag aldrig använder det.

Från Monki.
Nypris: 400.
Nu säljer jag för: 150. (Priset kan eventuellt diskuteras).
Aldrig använda, storlek S.

Från H&M.
Nypris: 129 kr.
Nu säljer jag för: 50 kr.
Använd många gånger, säljer pågrundav att bygeln är lite trasig.

Från en butik i Holland.
Nypris: Runt 200 tror jag, minns inte riktigt.
Nu säljer jag för: 40/50 kr.
Aldrig använd.

Från Bershka (en butik i Holland)
Nypris: ca 200 kr.
Nu säljer jag för: 40/50 kr.
Använd ca två gånger. Säljer pågrundav att jag aldrig använder den.

Från Indiska eller H&M.
Nypris: 200 kr.
Nu säljer jag för: 40 kr.
Aldrig använd.

Från H&M.
Nypris: 59 kronor per styck tror jag.
Nu säljer jag för: 20 kronor per styck.
Använd en gång var, därför säljer jag dem.

Från Monki.
Nypris: 250 kr.
Nu säljer jag för: 100 kr.
Aldrig använd och säljer den för att den är för stor vid midjan.

Från Monki.
Nypris: 300 kr.
Nu säljer jag för: 100/150 kr.
Använd ett par fåtal gånger. 

Från JC.
Nypris: Kommer inte ihåg.
Nu säljer jag för: 50 kr.
Använder aldrig.

Från Monki.
Nypris: 80 kr.
Nu säljer jag för: 20 kr.
Använd ett par fåtal gånger, men den är som ny.

Från JC
Nypris: 100 kr.
Nu säljer jag för: 20 kr.
Aldrig använd.

Begagnad utav mammas vän. Aldrig använd.
Jag säljer den för 100/150 kronor. 

Begagnad utav mammas vän.
Jag säljer den för 100/150 kr. Aldrig använd.

Vet inte var den kommer ifrån. Långkjol i alla fall med lite glitter i, kan även ha den som klänning. Aldrig använd.
80 kr.

Från en butik i Holland.
Säljer den för: 20 kr.
Aldrig använd.

Från Scorett
Nypris: 200 kr
Nu säljer jag de för: 80 kr
Använd ett par fåtal gånger, säljer de pågrundav att de är för småa. 

Från H&M. Tygskor med dragkedja på sidan.
Nypris: 99 kr
Nu säljer jag de för: 20 kr
Använda många gånger, säljer de pågrundav att de inte är i min smak längre.

Från H&M. Tygskor med dragkedja på baksida.
Nypris: 99 kr
Nu säljer jag de för: 20 kr.
Säljes av samma anledning som skorna ovan.

Postat av: Anonym

linnet längst upp var ju as snyggt!

2011-11-30 @ 21:10:13
URL: http://linneaakempe.blogg.se/
Postat av: Denise

ALLTSÅ JAG GILLAR GLITTERKJOLEN

2011-12-02 @ 23:05:50
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: tilda

vart bor du?:)

Svar: Jag bor i Haga! Hur så?:)
Sharlee van Stralendorff

2012-07-22 @ 16:54:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0