Älskar kommentarer!

M om Jag ska fixa det
You can do it!
Har själv en hel del skolarbete som måste göras och låter också privatlivet påverka mig, men inte längre! Nu ska jag kämpa, du också. Det är ju så värt det.. :)


Tack så mycket för peppandet! Det hjälper supermycket och motivationen växer. Jag ska försöka att inte låta mitt privatliv flyta in över skolan. Lycka till du med, det är jättevärt det!

Maria om Jag ska fixa det
YEAAAAAAAAH!! U can do it!! Kämpa på!!! LYCKA TILL!! Mycket kärlek <3<3<3<3<3

YEEEEEEAH MAMMA!!!! TACK!!!♥♥

M om F+TM
ÅÅÅH, albumet är underbart! No light, no light, Shake it out och Only if for a night är mina favvisar just nu.

Ja! Åh, Florence är så duktig på att sjunga! Älskar albument Between two lungs också! Jag har fallit enormt för Never let me go på det nya albumet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0