Lite till

Åh. Jag har så himla mycket bilder på lager men jag orkar inte redigera alla på en och samma dag. Som idag.
Idag är en sådan dag som jag är så himla utmattad. Jag vet inte vad som har hänt. Men det svider otroligt mycket i mina ögon. Jag har huvudvärk. Tandvärk. Ont i halsen (som bara den) också har jag ont i magen. Och fryser. Det känns inte riktigt som min dag idag. Jag har hål nu. Lunch. Matte. Jag känner inte för att ha matte, jag kommer aldrig orka det. Inte inte inte. Sedan slutar jag, då ska jag hem och vila. Egentligen borde jag skippa det då det bara är dåligt för då somnar man sent på natten. Men jag ska fixa det.

Jag har pengakris också. Eller panik. Jag måste köpa Spotify. Och jag vill köpa en iPhone. Men jag tror jag ska spara ihop de som är kvar för att jag ska ha råd så jag kan betala allt på samma gång. Eller delbetala i två år? Nej. Det skulle bara vara för jobbigt.

Här är i alla fall lite bilder. Mer kommer när det kommer. Blöö. (Fy fan, det gick förbi en flicka med massa barbie-parfym, det gjorde inte mig friskare).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0