Bildbomb utav påskveckan.

Ni får se MASSA bilder som är fotade med digitalkameran (inte så bra kvalité.) Men det gör inget. Några är redigerade och några är inte. Bilderna är från första dagen hemma hos farmor och farfar, Efteling, Amsterdam och sista kvällen hos min faster Else.

Pappa i tåget på väg till Arlanda.

Min kusin Rowdy, farfar och pappa. :)

Farmor och pappa.

Jag tiggde om massage, hehe.

Min kusin Daimy som lånade farfars krigshjälm. ;)

Hahaha.



Hela truppen!

Älskade söta farfar.

Söta farmor.

Efteling!

Pappa och mamma i ''Droomvlucht''.

Den här attraktionen heter ''Droomvlucht'' och det betyder ''Drömfärden''. Den är så underbar. :')









Else och mamma i tåget som går igenom hela Efteling.

Pappa!

Else och mamma.

Jag redo vid ingången till Python! ''120 cm, så lång måste du vara för att få åka med.''

Wiiii. Där satt jag. Och jag har aldrig haft så mycket fjärilar i magen.

I loopen!

Mamma, jag och Else.

Jag (min dåliga hy som har blivit bättre) och Else.

Mamma och pappa.

Det här är en papperskorg som säger ''Här papper''. Men översättningen blir inte riktigt korrekt, det ska ju vara ''Här kastar ni papper!''

Amsterdam.



Pappa njuter!

Andra dagen vi skulle till Amsterdam.





Sara och jag. (Jag ser ut som en turk.)

Celie på tåget!

Tom, pappa och Celie.

Wendy och Daimy.

Wendy.

Tom.

En massa öööööl...

Skål!

LillSara med poliserna. ;)

Det här var sista kvällen hos Else, på bilden är världens underbaraste Rebelly.

Elroy, Shanti och mamma på Else's balkong.



Tiggde om massage (igen.)

Myser.

Min kusin Faith.

Cindy och min faster Peggy.

Shanti och min kusin Quess.

Världens sötaste.

Kraaaaam.



Haha. ♥

Familjebild! (Det här är inte ens hälften av min släkt.)

Pappa och Faith.

Och sedan somnade Werner och hans lilleplutt Quess.


Jag är typ stolt ifall ni orkade kolla. Nu ska pappa, Simon och jag spela kubb. Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0