Tagen utav Tova Andersson. :)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? i två.
Vad tycker du om kärlek? man klarar sig inte utan kärlek. det är liksom något som alltid måste finnas. för vänskap är ju också kärlek.
När kramade du någon sist? Jonas fick en hej då-kram.
Saknar du någon speciell person? jag saknar massor med människor.
Har du svårt för att bli kär? jag är nog mer svårtflörtad nuförtiden. förr i tiden föll jag lätt, men om jag blev kär kan jag inte riktigt svara på. så ja, jag har nog svårt för att bli kär.
När fick du senast en komplimang? igår. Jonas sa att jag passade i tandställning. (Haha, tack!)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: man är väl medvetslös under operation?
Hånglat med nån riktigt ful: ja.
Gjort något riktigt dumt? ja.
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Gjort nåt olagligt? ja.
Fått din mamma att gråta? ja. men min mamma är överkänslig. hihi.
Slagit ner någon? heh, ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? ja.
Dricker du? kan hända.
Vilka kläder sover du i? t-shirt.
Vad hatar du verkligen? människor som gör en illa. sprider rykten, gör saker när det passar dem, är falska, ljuger också vidare.
Varit kär? jag är kär.
Är du ensam nu? nej.
Vill du gifta dig? jag tror det.
Vill du ha barn? JA!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag.
Såg dig gråta? Julia.
När grät du senast? igår grät jag en liten skvätt. innan det var det i söndags.
Vad fick dig att gråta? typ Simon och allt runtomkring. 
Du delade en dricka med? Tina, litegrann.
Du gick på bio med? Simon tror jag. eller vi skulle på bio, men filmen gick inte.
Skällde på dig? pappa.
Sa någonting till dig och vad var det? Emelie Högberg, hon frågade mig en sak om mappar.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
ja.
Kramat någon? ja.
Pussat någon? nej.
Köpt någonting? ja. 
Sjungit? nej.
Saknat någon? ja.

JAG HAR:
Digitalkamera?
nej. eller familjen har.
Telefon på rummet? mobilen.
Egen dator? ja.
Könssjukdom? nej.
Bra kompisar? oslagbara.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0