Skoproblem.

Jag har insett att det går faktiskt inte att blogga om man inte har meningarna rullandes i huvudet. Men jag ska försöka, för jag har rätt mycket jag vill skriva av. Så wii, let's do it!

Jag har beställt sommar/avslutning/studentklänningen nu. (Alltså till Simons student.) OCH skorna. Men jag har aldrig haft så mycket problem med skor och min förbannade storlek. De första som jag visade, de var helt slut. Jag bevakade storleken. Fick mail och någon timme efteråt var de slut igen. Och har inte kommit in. Letade vidare efter ett par svarta pumps. De fanns i min storlek men insåg att kontrasten inte skulle vara så vacker för ögat. Gick över till att leta efter vita skor. Blev kär och tänkte ''Yes!! De här köper jag!''. Men så fanns de inte i min storlek. Åkte till birsta idag och köpte ett par kilklackar. (Dumt, jag ville ju egentligen ha pumps.) I alla fall, de är av tyg, väldigt fina med lite blommor på. Faktiskt fina på. Men jag ska lämna tillbaka dem. För nu har jag beställt ett par pumps på 14 centimeter och platån är 2 cm. (Hjälp.) Hur ska det gå? Hehe...

I alla fall, de kommer inom några dagar och sitter förhoppningsvis lika fint som på bilden. För allt sitter egentligen alltid finare på. Vågar jag visa? Eller kopierar någon mig då...? Jag är rätt osäker på skorna, tänk om världens alla människor tycker att de är fula. Men jag litar på mina närmsta, de tycker inte att de var fula.


Tror ni de passar mig?!?! (Hoppas.....)

Nu ska jag fortsätta fira pappa. Åtminstone vara social. Vi har ätit otroligt god mat och spelat lite kubb. Mamma och jag ägde pappa, hans kompis och Simon. Gånger tre. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0