Mysfaktor

Jag myser så himla mycket nu. Jag la mig i sängen för gåshuden tog över min kropp. Plus att min säng är oemotståndlig. Så jag la mig, och gjorde allt för att inte somna. Jag blundade, vaknade, blundade och vaknade. Jag skulle inte sova. Jag tänkte inte sova. Så jag la mig i en stretch-ställning. Och blundade lite. I drygt tio minuter. Men det var ingen djup sömn.

Så då tänkte jag. Jag kliver upp och klär på mig i myskläder. Jag lyckades. Tog på mig mina varma Hello Kitty-fleecestrumpor, fleecetröja och mina gråa mjukisbyxor. Det känns så bra. Jag älskar att vara måttligt varm. Nu har jag hamnat här och myser med värmen. I hopp om att pappa ska svara på mitt sms, angående laxpastan som jag vill laga i kväll. Det skulle vara höjdpunkten på den här dagen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0