Mina fingrar gör allt annat än blöda

Åh. Min mage är minst lika nöjd som jag, nog för att jag inte åt ''mat'' till lunch. Men jag åt en himla god yoghurt med müsli och därefter en macka med skinka och skivade gurkor. Det mättar (i alla fall ett tag).

Jag har inte alls känt mig bloggsugen och då går det inte att skriva. Det blir som ''Aa hej, idag vaknade jag upp, la mig i sängen, dog lite, klev upp, sminkade mig, gruvade mig inför skolan, sprang till bussen, sa hej till busschauffören''. Jag gruvade mig lite för skolan faktiskt. Vi hade nationella i matte A. Precis som alla andra vanliga svenskar. Och matten tynger ner mig så jävla mycket. Så jag hoppas att det gick rent åt helvete. Nej, jag menar det inte. Men jag kan känna så. Så jag hoppas att jag inte slutar med noll poäng.

Idag ska jag ut på äventyr. Jag ska göra ett reportage (fast än så länge är det hemligt om vad). Jag ska fota och sen allt jobb efteråt är lite jobbigare. Men det är pengar. (Om man får tänka så?).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0