Klassfest #2 (den blöta delen!)

Efter ett tag hade några utav oss poolhäng! 


Sött bebishår.

Emelie och jag. Den här bilden är snodd utav Emelie Blom!
Emelie och jag på G! Jag har både rynkmage och dubbelhaka.

Jag var nog vildast av alla igår och tog för mig mycket. Tina fotade mig och höll på att dö av skratt när hon såg mig sitta like that. Jag med. Liksom ''GRRRRR!''.

Vattengympa.

Puss.

Zombieland.

Emelie.

Tittut.

Emelie och Hanna!

GLAD!

Emelie och Hanna.

Älskade HVFO10.♥

HAHA. Den här bilden är så jävla, jävla äcklig. Men jag älskar Nike's min.

Vid den här tidpunkten var jag ensam i poolen och släppte loss. HAHA.


Såhär!

Och såhär.
Blev plåtad i poolen. Körde på Kenza-style.
Hade roligt åt mig själv.

Sen ramlade jag lite.

Hade brist på fantasi.

Moa och Pisa.
Fruktansvärt glad!

Hej, här gick det vilt till. Denise, Emmy, Pisa och Moa kom och gjorde mig sällskap.

Denise och jag.♥

Denise och jag släppte lös!!!! Snygga.

Chillar fett mycket!

Vi blev trötta.

Denise och Emmy.

Denise.

Jag hade badat klart.

Och kvällen var så jävla rolig och bra!

Postat av: Denise

How cute. <3

2011-05-23 @ 23:07:49
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0