Klandrar mig själv lite

Hej. Jag har glömt att säga att jag faktiskt lever även fast bloggen har varit min sista prioritet de senaste dagarna. Jag har haft det satans jobbigt i helgen och har i princip haft ''dataförbud''. Känns som att jag har spolats tillbaka i tiden när jag var mindre. Men, i vilket fall som helst så har jag inte haft någon större lust för dator heller. Nu vet ni att jag lever och det är väl det viktigaste. (Jag tror inte att ni trodde att jag var död för den delen). Kul att inte statistiken lagt sig på noll trots att jag inte funnits här.

Jag sitter på skolan nu och ska snart åka hem. Gjorde nationella i matte a, som lika gärna hade kunnat varit ogjort. Jag mår i alla fall bättre, om man ska jämföra med tillståndet i lördags och söndags. Helvetet brakade ur. Och fy fan vad någon som sitter bredvid mig sitter och smaskar. (STÄNG MUNNEN TACK!). Nu nu nu ska jag hem och sova. God bless me.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0