Just nu betyder det ordet mycket. Jag behöver det

Vädret är så fint och mina känslor är någon annanstans. Kan inte riktigt placera var.

Precis just nu, alltså just nu. Så fick jag ett lyckorus. Fast det vände lika snabbt som jag skrev det här. Och det är pengakrisen jag känner att jag har som får mig att svettas. Men skit i det. Det löser sig! För det gör allt. (Jag får ändå ont i magen när jag tänker på det).

Men självaste lyckoruset innehöll ändå bra saker. Jag älskar Simon. Min familj. Jag älskar att jag har världens bästa vän, någon som ingen i denna värld kan slå. Julia är bäst. Också älskar jag Lina och fina Tina. Håkan. Och all musik han tillverkar. Lykke får jag inte heller glömma. Det enda som saknas nu är lite pengar. Men som jag sa. Det löser sig, det är i alla fall det jag hoppas på. (Spara Sharlee, spara!). Nu ska jag motivera mig själv till att träningen idag kommer gynna mig.

Jag var full, jag var dum och jag ramlade på allt.
(Jag var inte dum).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0