Jag tog mig tillbaka till dit jag hör hemma

Ber om ursäkt för att jag inte är så bra på att skriva. Inte de senaste dagarna i alla fall. Musen är fortfarande trasig och jag har inte tillgång till min dator då. Ibland hade det varit bra med touch.

Jag måste beställa klänningen och skorna (som verkar vara slut för evigt.) Om så är fallet så får jag gå på skojakt någon annanstans.

På tal om någonting helt annat så gjorde jag något igår som jag har velat göra länge. Jag träffade Jonas Björklund och Julia och tillsammans gjorde vi en liten nostalgitripp till Hagaskolan. Det blev så mycket nostalgi så det bet sig fast i mig. Och underbart var det. Jag hatade gymnasiet just då. Jag saknar min gamla klass så himla, himla mycket. För ett år sedan var man placerad där och nu står man här. Och man är inte ens välkommen på en lektion där om man så skulle vilja. Det är så konstigt. Jag är typ stor nu. Fast jag vill inte det. Jag vill alltid vara ett hagabarn.


Jag snodde bilderna utav Julia. Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg.

Bästa vän!♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0