Jag har liksom, tråkigt

Namn: sharlee
Piercingar: öronen
Tatueringar: noll
Längd: 1.63
Skostorlek: 37
Hårfärg: mörkbrunt
Vikt: 45,3 eller 46,3 vägde jag för mer än två månader sedan! nu vet jag inte. kanske 47? jag har ju börjat träna och dricka kolhydrater!
Vad är du rädd för? - spindlar. att bli övergiven. kidnappare. dö.
Vem vet mest om dig? - julia.
Gillar du att tvätta? - mys.
Gillar du berg-och-dalbana? - ÄLSKAR.
Vad ska du göra ikväll? - chilla pung.
Önskar du att du bodde någon annanstans? - ibland.
Tänker du på självmord? - nej.
Tycker andra att du är attraktiv? - ofcourse they do!
Vilket shampoo använder du? - sunsilk.
Morgon eller nattmänniska? - natt.
Bio eller promenad? - beror på vilket humör och med vilken person.
Stökigt eller välstädat? - välstädat.
Håkan hellström eller The ark? - håkan hellström.♥
Guld eller silver? - silver.
Spaghetti eller makaroner? - både och.
Thailand eller Hawaii? - bådaaaaaa......
Är du kittlig? - ja. don't ticle me please!
Rädd för insekter? - inte alla.
Vad gjorde du kl 8 i morse? - var på väg till bussen.
Nämn något som gjorde dig glad igår? - pratade med julia.
Vilka är viktigast för dig? - min familj. simon och julia.
Snarkar du? - kanske. ibland.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vara osynlig.
Vad gör du om du får hicka? - hickar.

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke? - ja.
Gråtit över en flicka? - nej.
Ljugit för någon? - ja.
Varit i slagsmål? - nej.
Blivit arresterad? - nej.
ANTAL
Gånger ditt hjärta brustit? - några gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig? - jag vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med? - inte så många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? - många.
Ärr du har på kroppen? - några få.
SENASTE
Bok du läste? - ''ik was twaalf en fietse naar school''.
Personen du fick brev av? - minns inte.
Personen du fick sms av? - DERU xD
Gången hela din familj åt middag tillsammans? - längesedan!
Saken du köpte? - kebabrulle och pizza.
Vad har du gjort idag? - gått i skolan. duschat.
Brukar du svära mycket? - nej.
Hur tidigt stiger du upp? - tillräckligt så jag har tid över.
Gillar du att slåss? - bästa hobbyn.

Vad är du allergisk mot? - att vänta.
Var har du ont? - i min jävla MUN!!
Använder du hårspray? - ytterst sällan.
Gillar du ketchup? - funkar väl det ååå.
Är du glad nu? - helt ok.
Var du glad igår? - ja.
Vad dansar du till? - musik.
Ett land du helst vill besöka? los angeles. a, USA då.
Stockholm är: stort
Göteborg är: större?
Kan du sjunga? - nej.
Gillar du att sjunga? - nej.
VEM
Saknar du? - julia. lina.
Vill du döda? - den som vill döda mig.
Rörde dig sist? - emmy. denise.
Vill du slå? - den som vill slå mig.
Kysste dig sist? - simon.
Vill du kittla? - simon. emmy.
Kramade du sist? - denise. emmy.
Hade du senaste en msnkonversation med? - använder inte msn så ofta.
Vill du prata med? - den som vill prata med mig.
Skrek du på sist? shanti.
Vill du vara som? - den jag är idag.
Sårade dig sist? - simon.
Gjorde dig riktigt glad senast? - simon.
Ringde du senast? - simon.
Är vackrast på jorden? - shakira. min familj. mina närmaste vänner och min älskling.♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0