Jag har fastnat i någon sorts nostalgi

Om en halvtimme har jag matte. Jävla matte. Det tar aldrig slut. Och jag kommer få reda på hur det gick för mig på nationella (IG). Så du behöver inte dumförklara mig, för jag är inte dum. Jag är så arg. Men inte för att jag kommer att bli underkänd, utan för att min lärare är allt annat än bra. Och har noll empati.

Och efter lektionen är det fredag på riktigt. Igen, igen och igen. Mamma kommer hem i kväll. Och jag kommer bli glad då. En annan sak som gör mig glad är att jag kommer att få trycka en fin sak på mitt gräddvita linne sedan. Sedan måste jag springa på stan och leta efter en present till pappa. Pappa fyller 51 år och jag har inte köpt något. Men den bästa lösningen vore en försenad present (det hade jag faktiskt tänkt ut innan, kontosiffrorna är inte så höga just nu.)

Ska i alla fall fortsätta lyssna på min och Simons låt. Eller, om man ens kan kalla det så. Men den påminner om oss. Allra första gången.♥


Det här porträttet fotades när jag var på besök i Holland hos min faster. Fokusen hamnade på min byst. Och jag gillar att jag ser elak ut ibland, för det är precis vad jag är nu. Typ.

P.s. Satan vad mycket ''OCH'' det blev.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0