Jag gör inte det jag borde göra. KRAM!

Jag lyssnar på… håkan, lykke, shakira, tokio hotel m.m.
Jag mår bäst när jag… är glad, lyssnar på musik, festar, äter, känner mig älskad och är med de jag älskar!
Stockholms bästa stadsdel är… jag vet inte.
Den bästa krogen heter… finns ingen speciellt bra krog i Sundsvall.
Jag pratar… svenska och holländska.
Jag älskar/tycker om… mina nära och kära. mat. musik. fotografering. vara själv. promenera. sova. massage. redigering.
Min bästa vän är… Julia Nordlander
Min första riktiga kyss… var underbar.
Jag avskyr när folk… tänker på sig själva. giriga. självupptagna. förändras.
Kärlek är… fint. behövligt. bra. och allt i hela världen.
Någonstans, tänker någon… på hur tråkigt vädret är.
Jag kommer alltid att vara… ha barnasinnet i mig.
Jag är hemligt förälskad i… shakira.
Sist jag grät var… igår.
Min mobiltelefon är… funkar liksom. men funderar på att skaffa en 4.
När jag vaknar på morgonen… besöker jag toaletten.
Just nu tänker jag på… fredag och hur trött jag är.
Bebisar är… ömtåliga.
Homosexuella är… precis som heterosexuella. (alltså normala och inte äckliga på något vis).
Blondinbella är… smart.
I kväll ska jag… sitta vid datorn.
I morgon kommer jag… gå i skolan.
Jag vill verkligen… bli lite piggare och fräschare.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0