Jag är glad!

Jag glömde och säga att jag var hos tandregleringen idag. Och det var fina nyheter. Min tandläkare sa att det hade hänt väldigt mycket på sådan kort tid och att det går fort plus att det började likna något! (GLAD!!) Kanske jag har turen att processen går liiite fortare så jag får ta bort tandställningen innan jag dör. Innan 2012 alltså (inte för att det rör mig i ryggen överhuvudtaget egentligen och tror inte på det).

TILL SAKEN. De har spänt både uppe och nere. Auch. Så nu kan jag inte äta. Och de har satt dit en plopp på en tand där nere som äntligen ska få flyttas fram så mina nedre tänder ÄNTLIGEN är på en och samma rad! De har de inte varit sedan jag var pytteliten. Det kommer kännas hur roligt som helst att se det. Ska slicka lite med tungan där och känna hur det bara glider. Moahhah :')




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0