Jag är bara så borta

Den här veckan har varit så annorlunda. Jag har varit trött hela tiden. Illamående. Och allt annat än med på jorden. Min hjärna är på ett helt annat håll. Jag la mig i sängen förut,  bara för att vila lite. Jag tänkte inte sova. Och plötsligt så hade jag somnat. Och sovit länge. Jag vaknade konstigt nog av en chock.
Kollade mobilen. Kollade klockan. Kollade ett sms där det stod.

''Jag skiter i pluggningen ett tag, ska ta moppen ner och sola sen, följ med!!<3''

Jag blev glad och klev upp. Fick världens våg av illamående över mig. Försökte leta strumpor till mina kalla fötter. Men det gick inte alls. Satte mig vid datorn i hopp om att komma tillbaka till en normalt levande människa. Och nu sitter jag här. Är fortfarande lite borta. Men jag är på gång. Så nu går jag ut, med min Julia.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0