Jag älskar fan dig.

make a gif

''Jag kan säga att just där så grundlade jag ändå min syn på typ all svensk musik, jag kände att jag ville göra någonting. Samma sak gärna, ännu större, ännu bättre, ännu vackrare och ännu finare. Jag ville knocka någon. Jag ville visa de jävlarna. Och jag är väldigt glad att den här skivan på något sätt gjorde det när den kom. Att den bröt mig. I alla fall en del av det som varit innan, och är det någon som är stolt här i kväll, så är det jag. Jag är fruktansvärt stolt. Den här skivan har klarat sig i tio år. Och det är er förtjänst, det ska ni ha ett stort tack för. Nu är vi framme vid spår nummer tio, och jag vet inte riktigt. Det är så mycket mer man vill säga, men jag antar att det får bli på nästa skiva.''




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0