Idag är jag störd

Jag är levande död!

''1 hours, 50 minutes'' left on Spotify. Then I'm going to buy Spotify Unlimited.

Ikväll? Vet inte. Kanske leka med Simon? Jölia? Träffa Lina? I don't really care. Jag är en svenskengelsk-bitch nu.

I natt drömde jag massa konstigt. Som att en kompis till mig dog. Vi var ett tjejgäng ute på en äng och skulle grilla lite kött. Också ser vi två hästar som har hästsex. Och Molly Jansson tyckte det var jättefascinerande så hon gick dit och störde dem! Då blev de helt galna. Sedan var en annan kompis med som dog för det, hästen jagade henne. Okej. Jag är störd. Men det kändes så verkliget. Att jag var tvungen att kolla om hon levde idag. (Haha).

Idag hatar jag lördag. Jag hatar helg. För jag har inget liv. Jag är sur. Pms-ig. Och bor i Sundsvall. EMO.

(Förresten, märkte ni att vid varje nytt stycke har jag skrivit i kväll, i natt, idag????). Heheh.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0