Hur, varför och när

Jag kan bli så förgrymmad över att vissa människor förändras helt utan mening. Bara för att vilja vara som alla andra. Och den grejen har jag aldrig riktigt förstått, varför vill man vara som alla andra för att kunna passa in? Vi alla är väl individer och alla har varsin unik sida.

Varför, varför vill man slösa bort det på andra? Varenda jävla människa på den här jorden är så rädd. Och det är jag också. Rädd för människor som inte alls värderar en i livet. Som bara vill bli av med en. Men egentligen borde man inte vara rädd. Det är helt okej att vara sig själv, fast vi förstör det ändå. Vi gör det varje dag. Vi är så olik alla andra och sedan förstör vi det. Jag hatar det.

Aja, kära läsare. Nu ska jag sluta vara så negativ. Jag hatar bara att vissa i min omgivning har förändrats på ett negativt sätt alldeles för mycket. (Varför varför varför).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0