Hur det kan vända

Jag har växlat mellan att hata och älska den här dagen. I morse hatade jag den, i eftermiddags likaså. Ända fram tills klockan var halv elva och jag kom hem. Till värmen. Och fick i mig lite glass och hörde pappa säga till sin kompis ifall de skulle åka och köpa lite donkenmat. Jag åt en Mc'Chicken, strips och blev glad.

Under kvällen har jag kliat sönder min äckliga hårbotten som jag ska tvätta i morgon (som för övrigt är helt uttorkad).

Min lördag blev bra ändå. Simon och jag har varit sociala med pappa och hans kompis. Som fortfarande är kvar. Det tycker jag är trevligt. Och dessutom att ha lugn och ro ibland. (Herregud, jag låter som en pensionär).

Godnatt lördagsbarn.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0