Heartbreak Warfare

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Typ dra.


Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med.)

Två, på riktigt.


Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?

Ibland vill jag gifta mig. Jag vill gifta mig då det känns som om det bara är Simon och jag på hela jorden. För att giftemål är fint.


Blir du lätt kär?

Förut var jag kär i kärleken. Därför var jag tillsammans med några pojkar under ett år. Men jag var aldrig kär i dem, aldrig på riktigt. Jag ville bara ha det bra. Men nuförtiden så skulle jag inte bli kär lätt.


Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

Att de är sig själva. De får massa plus i kanten om de är spontana, charmiga, har humor och gillar att prata på om relevanta saker.


Vad är det mest avtändande du vet?

När de är arroganta, kaxiga och tror att vilken tjej som helst öppnar sig för en liten blink.


Hur viktigt är det att man har något gemensamt?

Det är viktigt. Men kanske inte alldeles för mycket, å ena sidan måste man ha ett eget liv att leva. Men om man inte har något gemensamt så kan man ju inte leva tillsammans...?


Hur länge varar dina förhållanden?

Bestämmer man sådant i för väg? I så fall vill jag att mitt nuvarande förhållande varar tills jag blir gammal och försvinner från jorden. Mitt längsta förhållande varade i 2 år och 1 månad.


Har du fått ditt hjärta krossat?

Ja.


Vad är det mest romantiska du varit med om?

Jag är inte så mycket för romantik. Men blir det sällsynt är det fint. När Simon och jag firade ett halv år så gav han mig sex rosor, när vi firade ett år så var vi ute och åt och gick på bio. Och sedan alla mysiga kvällar på Kreta.


Hur raggar du?

Är uppmärksam, trevlig och ger de lite mer uppmärksamhet.


Har du en ”utseendetyp” hos killar?

Även fast jag alltid har föredragit brunetter, de har liksom alltid passat mig. Och när jag var mindre tänkte jag till och med att jag aldrig skulle bli tillsammans med en blond pojke. Men titt nu, jag är tillsammans med en blond. Och i grund och botten är brunetter vackrast i mina ögon. Fast trots det, så är Simon ett stort undantag. För han är världens finaste, och inte är det konstigt att jag föll pladask för hans utseende.


Beskriv en perfekt första dejt:

Bion. För det blev en lyckad dejt som har fört mig dit jag är idag.


Vem var din första kärlek?

Min första riktiga kärlek var Kalle Bergström. Det var vi som var tillsammans i 2 år och 1 månad. Han började i min klass i 6:an. Och jag blev typ inte kär på första ögonkastet. Men tyckte att han var massa söt. Så, det ledde till det ena och andra.


Vad tycker du om att ligga på första dejten?

Skulle jag vara emot det så säger jag emot mig själv, mycket. Men känner man sig bekväm med det så är det kanske meningen att det ska hända. Så, just do it.


Vad tycker du om one night stands?

Dislike.


Hur är du som flickvän?
Mitt humör avgör. Men mestadels är jag snäll, kärleksfull, kramgo, rak på sak, öppen, pålitligt, ödmjuk, givmild. Men... det beror fortfarande på vilket humör. (Förresten, får man säga sånadär snälla saker om sig själv?) - JA!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0