Fy satan, vad många meningar.

Mitt lilla internet-beroende satt och hoppades på att internet kunde återställa sig till sitt vanliga jag. Men icke. Det hände inte. I morse var jag tvungen att kolla, bara för att säkra mig om vilken inställning jag skulle ha. Jag var tvungen att kolla mitt konto. Den runda Google Chrome-ringen rullade på och plötsligt kom jag fram till Handelsbanken.se. Wii!

Så när jag kommer hem kan jag blogga igen. Bara för att internet inte funkade igår så var mitt bloggsug extra starkt. Ja (typsikt kan man tycka). Och igår var det precis en vecka sedan jag mådde dåligt. Jag var deprimerad. En torsdag. Och Igår var jag så jävla, jävla ledsen. Igen. Jag vet inte varför. Simon kom och gjorde mig glad (som vanligt). Och sedan brast det. Hur går det? Hur kan man bara vara ledsen över ingenting? Jag borde egentligen vara glad. Jag blir förundrad över sådant. 

Jag åkte till Friskis & Svettis och tränade igen allt jag inte tränat. Jag känner det. Och det fick mig att må bra.

Det här är lite av mig idag. Mamma kommer hem idag också. Om hon inte redan är hemma. Hon har tjatat så mycket med sms att hon saknar mig, jag saknar henne också. I kväll och hela helgen så ska jag ta vara på tiden att hon är hemma.

För övrigt
så har jag ingen lunch med mig. En risifrutti. Men jag gillar inte det. Jag håller mig till kvart över två. Slutar min matte då. Jag orkar inte inte inte. Min hjärna vill inte.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0