Ett extratack!

Idag finns krönikan på Unga ST's sida som jag pratade om en söndag kväll. Min snälla lärare gav mig beröm för att jag skriver så bra. Och ni har ingen aning om hur mycket det värmer mig i hjärtat. Jag blir så jäkla glad. Min mammas kollegor har också gett mig beröm och vissa av dem har jag till och med fått i tårar. Och era kommentarer när ni uppskattar det jag skriver. Det betyder verkligen mycket. Och ännu roligare är det att människor känner igen en från någonting som är så offentligt, och vet vad man tycker och tänker när man har fått publicera det man vill.


JAG ÄLSKAR DET
!♥ Tack ska ni ha!

För övrigt så ser jag ut som en åsna på den här bilden. Men det gör inget, ful får man också vara! Ha ha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0