Det är klart att du har blivit en del, älskling



Ibland älskar jag dig så himla mycket. Det finns stunder då du är den enda jag vill vara med. Och det finns samma motsats. Även fast du kan vara den jävligaste människan på den här jorden så kan jag aldrig sluta älska dig. Du betyder så mycket för mig. Du är halva mig. Det finns olika känslobitar inom mig som jag vill beskriva för dig. Men hur ska jag göra? Jag kan inte. Det som finns där inne är byggt på så mycket. Och jag tror du aldrig kommer att förstå vad du betyder för mig och inte riktigt varför heller. För du är så komplicerad och jag älskar dig. Jag har försökt så många gånger på olika sätt. Jag har skrikit ut min ilska, att den har blivit så konkret. Så man nästan kan ta på den gripande stämningen. Och samma sak med dessa känslor. Av kärlek. En känsla av Atombomb.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0