Å vad det är varmt.

Jag tror jag aldrig har svettats på ett sådant äckligt och klibbigt sätt förr. Och att inte få någon luft dessutom.
Det är det som är skillnad med tropisk värme. Åh, vad jag älskar den tropiska värmen. Men, jag klagar inte. För det är faktiskt så himla varmt i Sundsvall idag (säkert resten av Sverige också)

Det kändes som att det tog mig ett år att komma hem. Jag slet som ett fån med min tunga väska över bröstet och mina ihoptryckta fötter i mina tygskor. Det skavde på lilltån och gjorde allt mycket värre. När jag fick in nyckeln i dörren och vred om så var jag exalterad över att få ta av mig. Jag slängde igen dörren efter mig och försökte låsa. Men det gick inte, så av all frustration tog jag av mig skorna och började näcka. Och det var kanske det skönaste på hela den här dagen. Nu har jag bara stekt lite bacon och vet ni vad som händer sedan?

Jag - ska - träna - igen. (Two weeks ago) DET KÄNNS SÅ BRA!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0